PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, April 30, 2012

My Supplement...

Assalamualaikum....ramai orang yang bercuti hari ni....jalan ke tempat keje yg lengang..parking lot pun byk yg kosong...hari ni aku keje dan esok bercuti pulak...SELAMAT HARI PEKERJA kepada semua yang bekerja yer..hihihi...

Tengahari tadi aku ke ELKEN Kajang..beli spirulina...rasanya supplement itu yang serasi dengan badan aku...walaupun harga sedikit mahal tapi rasanya ia berbaloi..


Aku beli yg 1200biji....hambikk ko..RM345 utk ahli ELKEN...abis duitku...xpela..lama skit tahan ubat ni...biasa aku beli 250biji jer...makan pun jimat-jimat jer...1x dengan 5biji sehari..bila dan beli byk ni leh la makan 2x sehari kan...hihihi

Bila makan supplement ni aku rasa macam ringan badan..maklum le siang keje dan malam lak menjahit..kadang2 tu badan sakit-sakit jer..bila makan spirulina ni..mudah bangun pagi...xde rasa lapar sgt...biasanya aku rasa kebuluran kalau bangun pagi..tp bila telan ubat ni rasa xlapar sgt..ambik bekfes lambat skit pun xpe...

Kakak aku dan Aaina pun ambik supplement ni..daripada testimoni diorng ni..Alhamdulillah HB ok..dan xde gatal2 di perut..

Demam dan selsema pun mmg xde langsung...that day aku demam sbb dah sebulan terputus bekalan supplement ni...demam-demam manja je tu..suhu tak tinggi pun...hihihi..saje-saje nk manja dan mengada-ngada dihantar pegi dan balik keje..nasib baik ada nak yang melayan...hahaha


No comments:

Post a Comment

Popular Posts