PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Monday, April 9, 2012

Hepi Belated B-day...

Assalamualaikum....Semalam aku menyambut hari lahir yang ke..........alamak xleh bgtau....masih muda remaja lagi tau...hihihi...Alhamdulillah syukur pada ALLAH yang masih memberi nyawa untuk meneruskan kehidupan..


Terima kasih byk-byk kepada semua kawan-kawan yang wish di fb..sgt byk ucapan yang hendak dibalas..hihi..namun  aku gembira kerana masih ada lagi tanda ingatan drp kawan-kawan semua..hari ni pun masih ada yang wish..semoga semua doa-doa kalian akan diberkati dan dimakbulkan oleh ALLAH

Aku xdela nak sambut apa-apa pun..tapi si dia sudi belikan pizza pun dah syukur...hihihi...itu pun aku dah gembira sgt...senyum kambing sampai ke hari ni...



Namun aku masih terkilan sbb birthday girl aku ler tu..xsempat nak beli kek..rasanya xlengkap hari jadi kalau xde kek kan...xde ke saper2 nak bagi kek percuma????hihihi...dpt seketul kecik pun xpela..

Sempena hari lahir tahun ni...aku berdoa semoga aku cpt-cpt naik pelamin...hihihi..boleh ke camtu???selain tu semoga rezeki aku dimurahkan, panjang umur dan diberi kebahagian yang berpanjangan..Insyaalllah..!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts