PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Wednesday, August 18, 2010

Exam

This year ada 2 exam yang aku hadir..tujuan utama sibuk dan kalutkan diri utk exam adalah utk 'mencabar' diri sendiri..hihihi..betul ke ni cik rose??..opsss..hahahaha..ok agenda yg sebenarnya adalah aku xnak duk kt gred yg sama..aku nk naik pangkat..aku nak naik gaji..xkan selamanya aku nk duk kt tempat yg sama kan... ohh..tidak mungkin!!

By the way..jom lihat resultnya...



1st exam PTK - Penilaian Tahap Kecekapan.. resultnya aku dapat III.. walaupun aku harapkan dapat IV utk naik gaji tp alhamdulillah..syukur kepadaNYA..

sedikit KETERANGAN utk info kawan-kawan:

ARAS PENILAIAN TAHAP KECEKAPAN     ARAS KETERANGAN
ARAS IV    Lulus/Melepasi Tahap Kompetensi Pada Aras Kecemerlangan

ARAS III     Lulus/Melepasi Tahap Kompetensi
(tahap aku ni je..huhuhu)
ARAS II      Lulus Bersyarat
ARAS I      Tidak Melepasi Tahap Kompetensi
  -                Tidak Mohon


GRED KEPUTUSAN KOMPONEN PENILAIAN TAHAP KECEKAPAN
GRED           KETERANGAN

GRED A        Cemerlang
GRED B        Baik (tahap budak baik la katakan...hihi)
GRED C        Memuaskan
GRED D        Sederhana




Exam KPSL N27 utk kenaikan pangkat pada tahun 2009..percubaan pertama thn lepas membuahkan hasil..hihihi..Alhamdulillah aku lulus walaupun hanya 1 paper jer..

So pada thn ni aku ulang la ambik 2 paper yg aku gagal tu dan keputusannya:


 Lulus 1 paper shj..hihi..xpela..thn dpn cuba lagi cik rose.. paper undang-undang sudah ku jangka gagal sebabnya ms diberi 2 jam dan kena jwb 4 soalan.. 1 soalan membawa 25 markah..aku hanya sempat jwb 3 soalan shj..kwn aku pun gagal paper ni..mmg agak susah skit.. 

Baru je kejap td..PSU (pegawai) aku bg hadiah serunding daging..terima kasih yer Pn. Hjh. Noorhayati..moga rezeki puan makin bertambah..terima kasih kerana ingat kt anak buah yg rajin buat keje ni..Amin!

p/s: thn depan cuba buat yg terbaik..ok tak kalau drp skrg aku dh bc buku undang2 Malaysia..gilak aku nk menghafal dan ingat dlm otak ni!hahaha..tangguh la thn dpn.. sehari sebelum exam br bc..huhu

 

2 comments:

  1. bley jadi lawyer terus nih..dah bace undang2..hihihi

    ReplyDelete
  2. hasmida:bkn jd lawyer tp jd loyer buruk...hihihi..kalu nk senang cr je pakwe lawyer...

    ReplyDelete

Popular Posts